هزینه سزارین در بیمارستان دولتی
سزارین با دلیل
چقدره؟ بدون زیر میزی دکتر

۴ پاسخ

سز با دلیل با بیمه ۲۹۸۰😂

اگه بیمه داری بیمارستان های طرف قرار داد با بیمت بری رایگان
جاهای متفرقه بری فک کنم ۴،۵ تومن بشه

سزارین اجباری (با دلیل)
بدون زیر میزی هستش و بیمارستان دولتی رایگانه .

با بیمه درحد ۵تومن

سوال های مرتبط