من سزارین دوم هستم یعنی بازم باید زیر میزی بدم به دکتر ؟؟؟

۱۳ پاسخ

اگه میخوای دکتر خودت بیاد آره

من ک میگیره

به من که گفته میگیره

دکتر من گفت چه سز اول چه دهم
یه رب سکه

والا بستگی ب دکترت داره ب شهری هستی
من الان‌مطب بودم طرف بجه دومش بود سزارین ۱۳تومن کرفت
من اولی ۲۵تومن

منم سزارین دومم دکترم گفت ۵ تومن میگیرم

بستگی ب دکتر و بیمارستانی ک میری داره ی سریاشون میگیرن ی سریاشون برات اجباری رد میکنن و هزینه ایم نداره

اگ خصوصی باشه دکترت ک بخای بیاد بالاسرت آره
وگرن پزشک شیفت تو هر بیمارستانی بیاد ن پول نمیخاد

سز دوم اجبازی میشه هزینش
اما اگ پول زیرمیزی بدی ب دکتر باز اختیاری میشه مث شکم اول ک کلا عملت با اون باشه

من که گفته میگیره دومم هست

تو فامیل ما گرفتن هم بیمارستان هزینه گرفت هم دکتر

منم سزارین دومم بعضیاشون میگیرن

معمولا سزارین دوم نمیگیرن

فکر نکنم

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری