۷ پاسخ

من ازاول بارداری اونقدرترش کردم جوشیدفقط مث سماورولی لب ب قرصی نزدم وایچ زجراوربود الان بهترشدم خیلیم.ولی امشب معدم دردمیکنه

عرق نعنا

یه کوچولو عرق نعنا با آب بخور
یکی دو قلپ نوشابه زیرو هم بد نیس

فاموتيدين بخور مجازه

منم مثل شما بودم عزیزم خیلی شدید و عذاب اور حتی اسید معده بالا میاوردم رفتم پیش دکترم بهم کپسول امپرازول داد قبل شام و قبل صبحانه میخورم مثل اب رو اتیش شد و خوب شدم

میخام خفه شدم قفسه سینه م درد میکنه

ادامس حال منو بدتر میکنه نخور شاید بهتر شدی
الان ی لیوان اب یا یکم نوشابه بخور اگر گازی باشه میاد خالی میشه

سوال های مرتبط