۱۷ پاسخ

داروی رفلاکس رو مرتب میدی؟ آخه بعد از دو هفته تازه اثر میزاره

انقد گریه کردم افسرده شده بودم جایی میرفتم باید حتما میخوابوندمش ک شیر بخوره بازیگوش شده بود نمیخوابید خیلی سختی کشیدم ولی گذشت هنوزم شیر دوست نداره حتی تست نمیکنه میگه بذم میاد حالت تهوع میگیره انگار تنها کاری ک میتونی بکنی اینه ک بیخیال باشی وگرنه افسرده میشی من خیلی افسرده شده بودم بچه بزرگ میشه یه بچه لاغر تره یه بچه چاق تر مهم نیس اصلا چیزیشون که نمیشه اگه شیر یا غذا نخورن کاش منم انقد حرص نمیخوردم

پسر بزرگ من ۲/۵سالشه از وقتی ب دنیا اومد شیر نمیخورد نوزادی ک باید ۲ساعته شیر بخوره ۱۶ساعت هیچی نمیخورد بعد اونم در حد خیلی کم بهم گفتن رفلاکس داره شاید شیرت کمه شاید چش خورده و هزار تا شاید دیگه شیر خشکیش کردم گفتم شاید بهتر باشه اونم نشد هزار تا شیر عوض کردم هزارتا شیشه شیر و سر شیشه عوض کردم هیچی ب هیچی دیگه فقط تو خواب و با صدای سشوار میخورد اگه صدای سشوار نمیذاشتم نمیخورد تو خواب تا اینکه از یکسالگی ب بعد تو خواب هم خیلی کم میخورد کمتر میخوابید شاید دو سه بار در روز میخورد فقط غذا هم نمیخورد یکسال و نه ماهش ک شد بچه بعدیم ب دنیا اومد خود ب خود دیگه کلا شیر نخورد و منم دیگه بهش اصرار نکرد الانم نسبت ب هم سن و سالاش خیلی لاغر تره ولی خداروشکر سالمه و باهوش

منم با سرنگ میدادم به دخترم.وای امان چقد سخته خدایا.درکتون میکنم

زودتر ببر دکتر
من سه هفته درگیر سرماخوردگی بودم بچم شیر خوب نمی‌خورد و اذیت شد سه بار رفتم دکتر تا خوب شه

دختر منم اینجوریه به زور بهش شیر نمیدم وقتی بهش درست میکنم در طول یک ساعت هر ده دقیقه امتحان میکنم اگه خورد که هیچ اگه نخورد میزارم ده دقیقه دیگه تا یک ساعت اون شیری که باید بخوره رو تقریبا میخوره، حالا من یه چیز میگم امتحان کن شاید جواب بده به زور بهش نده بزار گشنه بشه خودش بخوره ساعت بگیر سه چهار ساعتی یه بار بهش شیر بده، یه روز اینکار رو انجام بده ضرر نداره شاید خوب شد

وزنش کم نشده؟

یعنی بچه های امروزی تا ادمو روانی نکنن نفرستن تيمارستان بزرگ نمیشن دختر منم بعد واکسن ۴ ماهگی و بعدشم سرماخوردگی موقع شیر خوردن غر میزنه گریه میکنه الانم تا دلت بخواد گریه کرد از مامانا اینجا پرسیدم میگن شاید سیر نمیشه شیرت کمه ولی خداروشکر وزنش خوبه جیش کردنش خوبه خوابش خوبه شبام اینجوری نیست فقط روزا الان یه استرس بدی گرفتم باعث سردرد شده واقعا حالم بده ولی پیام شمارو که خوندم دیدم باز من خوبم شما واقعا حق داری آدم دیوونه میشه

اگه در حالت عادی سینه ش خس خس میکنه یا گاهی اوقات انگار چیزی تو دهنشه داره میجوعه علامت رفلاکس پنهانه، شیر جهشی پرتاب میکنه

باید شیرتا عوض کنی

شاید رفلاکس پنهان داره ببر دکتردارو میده خوب میشه، بعد شیر خوردن قشنگ آروغشو بگیر بیست دقیقه بعده شیر بغلش کن پشتشو بزن بذار حالت عمودی بمونه، بینیش رو دو قطره سدیم کلراید بریز

شاید بینیش میگیره بخور سرد بزار راحت تر باشه

دکتر گف رفلاکسه

مال منم دوماهه اینجوره

منم از ۳ ماهگی اینجوریه کل موهام داره سفید میشه دیگ کم مونده سکته کنم

پسر منم اینطوری شد بعد واکسن دیگه فهمیدم تو حالت قبلی دوست نداره شیر بخوره الان رو تختش هست شیر میدم میخوره

پسر منم نمیخوره با بدبختی با سرنگ میدم

سوال های مرتبط