موزی از همه اش قابل تحمل تره
منم متنفرم ازش
با یه لیوان شیر خنک مخلوط کن طعم کاکائویی اشو اونوقت مزه اش بهتر و شبیه شیرکاکائو میشه
اه بدم میاد از لیدی میل واقعا بد مزه هست خدا کنه دیگه دکتر به من نده من تازه چند وقته راحت شدمد
منم چون وزنم کمه دو سه روز پیش برام نوشت ولی هنوز نگرفتم نمیدونم چجوری خواهد بود
معلومه اشتهات خیلی کمه
اینطوری که با لیدی میل بیشتر وزن کم میکنی چون کالریش زیاد نیس
کاش بهت مولتی بده اشتهات زیاد بشا
لیدی میل مگه از این هفتس؟
الان زوده نخور ۲۵ هفته ب بعد بخور
گلی اگه لک لانه گزینی داشتی میشه تاپیکم ببینی جواب بدی لطفا مرسی مهربون
دکتر گفته ک از الان لیدی میل بخوری؟
زوده فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.