خانما قرص آسپرین دوتا باهم میخورم ضرر داره ؟

۷ پاسخ

مگه دکترت نداده بهت
منم شبی دوتا دکترم گفته

اگه دکتر داده نه.
منم میخورم

منم روزی ۲روباهم میخورم البته باتجویزپزشکم

اگه خود دکترت گفته نه
چون منم دارم مصرف میکنم برای خون رسانی به جنین چون خون رسانی به جنین برای من تک شریانست

من ۸ماهه شبی دوتا مبخورم برای خونرسانی به جنین هست

منم دوتا باهم میخورم دکترم گفته

ن مشکلی نیست البته باید دکترت گفته باشه سر خود نخور

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان برکت مامان برکت هفته پانزدهم بارداری
مامان مرسانا مامان مرسانا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ایلیا و ایلماه مامان ایلیا و ایلماه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مرسانا مامان مرسانا هفته بیست‌وششم بارداری