طبیعیه چون توی سن لجبازی هستن.معمولا هم از یکسال و نیم تا سه سالگی طول میکشه..در این شرایط نه بی محلی باید بکنی نه توجه زیاد..یا سرگرمش کن.
پسر منم همینه گاهی اوقات که مغزم نمیکشه ولی گاهی یهویی ازش یه سوالی میپرسم که فکرش پرت بشه نتیجه میده
والا طبیعی بودنشو ک نمیدونم ولی پسر منم همینه😩😫 تاپیک اخرمم درمورد همین قضیه س
پسر منم یه مدته اینطور شده بنظرم لوس شده
دقیقا پسر منم یک ماهه اینطوری شده
هر روووووز کارم شده گریه و تو سرخودم کوبیدن . واقعاخستم کرده
عزیزم اصلا همچین فکری نکن اقتضای سنشونه، اصلا بچه تا دوسالگی که این چیزا رو نمیفهمه،لوس شده چیه،اتفاقا به محبت و توجه بیشتری نیازداره، یه تایمی دختر منم اینجوری شده بود چون بخاطر یه سری مشکلاتم روزانه چندساعتی رو پیش مامانم میذاشتمش، امتحان کردم وقتی که خیلی بیشتر بهش توجه کردم کلی باهاش وقت گذروندم بهترشد
پسر منم همینه
گاهی با دودستم محکم میکوبم تو سرم خسته میشم یعنی به معنی واقعی اشکم درمیاد
واااای بخدا دختر منم همینه بعضی اوقات دلم میخواد منم کنارش بشینم گریه کنم
بخدا خواهر بچه منم عین بچه توعه
هرچی گفتی پسر منم داره همون نکاتو منم خسته شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.