۸ پاسخ

نه عزیزم‌مرکبات اسیدی هست و زیر یک سال ممنوعه

ممنون از دوستان خوبم

نه عزیزم

من که میدم زیاد نه شاید هفته ای بار یا دوهفته یبار

اسیدیه

اصلا ندی
شوهر من تازه داشت میداد
بچم کمی بالا اورد رفلاکس تشدید میکنه

مرکبات الان اصلااا

مرکبات بالای یک سال

سوال های مرتبط

مامان درنیکا مامان درنیکا ۱۵ ماهگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🍓همتا و امیرعلی🫐 مامان 🍓همتا و امیرعلی🫐 ۱ سالگی