فک نکنم علت داشته باشه ولی میگن نزارین اینجوری بشینن باعث میشه پاها پرانتزی بشه
دلیل نداره ولی اینی من دیدم اصولا بچهایی خیلی لاغرن دبلیو میشینن اصلا نزار بشینه اینجوری پاهاشو با روسری حالت چهار زانو ببند ک عادت کنه چون شکل طبیعی پاها تغییرمیکنه در طولانی مدت
زبون مو در آورد از بس هر ۵ دقیقه به بچم میگم اینجوری نشین دکتر گفتم بهم که بد شکل ترین نوع نشستن هست
دلیل خاصی نداره عادت بعضی بچهاست
منم دخترم بعضی وقتا اینطوری میشینه ک سریع بهش میگم پاهاتو دراز کن.خوب نیست اینطوری بشینن پاهاشون آسیب میبینه
طبق عادت هست میگن پا کج میشه چطور میشه ولی من ندیدم همچین چیزی
ولی در کل میگن ستون فقرات بچه وپاهاش،صدمه میخوره
دخترمنم گاها میشینه بهش میگم مامان درست بشین زود پاش دراز میکنه
یعنی چه شکلی؟ من متوجه نشدم🙈🤔
دختر من همون اول میخواست بشینه نزاشتم نباید بزاری وگرنه عادت میکنن. کسی میدید مادربزرگش میگفت بزار بشینه ولی من میگفتم ن نمیزاشتم
من خودم کوچیک بودم فقط اینطوری مینشستم خداروشکر هیچ مشکلی هم نداره پاهام
علت نداره من خودمم اونجوری مینشستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.