دختر منم داره
آزمایش داد همچی اوکی بود
دکتر گفت بیشتر بخاطر ضربه هست
از دکترش پرسیدم گفت طبیعیه
دستشون همش میخوره اینور اونور
تو دهنشون میکنن
گاز میگیرن از اونه
صرفا بخاطر این نیست ک کمبودی دارن
ویتامین باید بخوره ببری دکتر مینویسه براش
کم خونی یا کمبود کلسیم
تو پیجم چیزای خوشکلی دارم بدردتون میخوره خانم ها یه سر بزنید تایپینگ هام 😍
09011071761 روبیکا گروه هم دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.