۱۱ پاسخ

به من گفت آب نخور

بخاطر اینکه اگر معدت پر باشه شاید بالا بیاری عوارض داروها
بنظرم ی چیز سبک بخور من خیلی اذیت شدم نخوردم چون بعد عمل هم نباید چیزی بخوری

هیچی نخور حتی اب

آب که بخور
غذا نخور که معده آت خالی باشه بعد بی حسی یا بیهوشی حالت تهوع میگیری بالا میاری

اب اوکیه

۱۲ ب بعد ابم نخور

تا چهار ساعت قبل عمل میتونی اب بخوری بعدش نه

دقیق چند هفته ای

دکتر ب من گف از ساعت س ب بعد ابم نخور

آب بخور
چیزای سفت و این چیزا

ن اب بخور.معدهت نباید توش غذا باشه

سوال های مرتبط