۱۰ پاسخ

بعد عمل سرم میزنن دیگه گشنگیت میره

یکم سخت دیگ ولی پایانش شیرین

سارا حالت خوبه نینیت به دنیا اومد قدمش مبارک باشه❤️❤️❤️😍😍😍😍

باید بد از سزارین هم ۱۲ ساعت چیزی نخوری 🥲😂

خوبیش اینه بعد عمل دیگه تهوع نداری

من پنج تا ایت الکرسی خوندم عملم تموم شد...اصلا نترس

ای وای چقد سخت
نمیشه یچیز شیرین بخوری حداقل ضعف نکنی
درحد یه بیسکویتی یا میوه چیزی
ساعت۶بری که همون موقع عملت نمیکنن چن ساعتی طول میکشه

الهی بگردم. امیدوارم زایمانت راحت باشه. خدا هر دوتا بچه هاتو واست نگه داره

الهی بگردم

فردا زایمانته گفته چیزی نخور

سوال های مرتبط