۵ پاسخ

منم گشنمه ساعت ۸ صبح سزارینم

ولی بنظرم یه چیز مقوی بخور تا فردا انرژی داشته باشی

همیشه کارها برعکسه 😂😂😂

بسلامتی عمل داری فردا؟!

چرا نباید چیزی بوخوری عزیزم

سوال های مرتبط

مامان تیام🩵 مامان تیام🩵 ۴ ماهگی