۷ پاسخ

دوبار بره منم امروز اینجوری شد موندم مثل درد پریودی بود یا دلپیچع از خواب بیدار شدم انقد درد داشت

باید بری بیمارستان برات nst بگیرن. اینقدر شدید طبیعی نیست بنظرم

انقباض با nst فقط معلوم میشه کسی نمیتونه بگه اینجا که هست یانیست چون خعلی از مامانا رو دیدم میگن درد انچنانیم نداشتیم ولی انقباض بوده توی بیمارستان فهمیدن

طبیعی نیس عزیزم برو nst

من امروز اینجوری شدم.انگار تکون های بچه دردناک تر و سفت تر و قویتر شده.مثل اینکه جاش تنگ باشه

تا ی حدی طبیعی هست شما ک اینجور میگید در این حد شدید خب قطعا طبیعی نیست اگر تکرار شد ب دکترتون بگید

طبیعیه عزیزم درهفته شما تازه شروع شده بری بالا بیشتر هم میشه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری