خانما من شیرم اصلا طعم نداره چیکار کنم؟؟😥

۱۷ پاسخ

شیر مادر همینه دیگه . اون شیرخشکه که طعم داره چون قند مصنوعی داره

چه حرفی بود 🫤🫤

چ طعمی میخواد داشته باشه

واسه منم نداره مگه شیر مادر طعمم داره؟

مال من یکم شیرینه

مال من شیرین بود ولی خشک شد شیرم

طعم نداره طبیعیه این چ حرفیه برا همه همینه🤣🤦‍♀️

من چون دخترم یکی دوبار بالا اورد ترسیدم بدمزه باشه دوشیدم خوردم. خوشمزه بود 😶🫣

مگه شیر مادر طعم داره؟نه طعم داره نه مزه

مال من طعم چلو کباب با ماست موسیر میده 😉

چشیدی؟😃منکه هنوز نخوردم ولی شوهرم میگه خیلی شیرینه😂😂😂

شیرمادرشیرینه دیگه میخوای چه طعمی داشته باشه😂😅

از من پیاز و جعفریه😅
عزبزم یعنی شیرین نی؟

واح شیر من طعم‌برنج مرغ میده

هننن؟!مگ باید طعم کنیم🫤🤧😂نگرانی جدید

شیر من طعم شیر کاکائو میده😅😂

میگن گلاب خوبه برای طعم شیر

سوال های مرتبط

مامان رامین👶🐣 مامان رامین👶🐣 ۴ ماهگی
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۹ ماهگی
مامان علی آقا مامان علی آقا ۴ ماهگی
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی