شیر مادر همینه دیگه . اون شیرخشکه که طعم داره چون قند مصنوعی داره
چه حرفی بود 🫤🫤
چ طعمی میخواد داشته باشه
واسه منم نداره مگه شیر مادر طعمم داره؟
مال من یکم شیرینه
مال من شیرین بود ولی خشک شد شیرم
طعم نداره طبیعیه این چ حرفیه برا همه همینه🤣🤦♀️
من چون دخترم یکی دوبار بالا اورد ترسیدم بدمزه باشه دوشیدم خوردم. خوشمزه بود 😶🫣
مگه شیر مادر طعم داره؟نه طعم داره نه مزه
مال من طعم چلو کباب با ماست موسیر میده 😉
چشیدی؟😃منکه هنوز نخوردم ولی شوهرم میگه خیلی شیرینه😂😂😂
شیرمادرشیرینه دیگه میخوای چه طعمی داشته باشه😂😅
از من پیاز و جعفریه😅
عزبزم یعنی شیرین نی؟
واح شیر من طعمبرنج مرغ میده
هننن؟!مگ باید طعم کنیم🫤🤧😂نگرانی جدید
شیر من طعم شیر کاکائو میده😅😂
میگن گلاب خوبه برای طعم شیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.