طرح یسنا شامل مادران باردار هم میشع ؟!؟

۱۲ پاسخ

منم پرونده دارم بهداشت اما هیچی واریز نشده گفتن بچه به دنیا بیاد میریزن

من زنگ زدم ب تهران چون شیش ماهمه و رد نمیکنن واسم با اینکه بهداشت پرونده دارم بعد گفت تا سال پیش بود امسال باید دوباره تصویب شه

چیزی که اعلام کردن از بدو تولد تا دو سالگی برای دوران بارداری نیست

طرح یسنا برای دهک ۱تا ۴ هست با کالا برگ شارژ میشه و میتونین مثل کلا برگ خرید کنین با مبلغ ۶۵۰
طرح امید برای همه هست بعد تولد واریز میشه به حساب مادر و ۲ تومن اونم میگن برای خرید شیرخشک و پوشک میشه استفاده کرد

برا منم چیزی نیومده تو بهداشت هم پرونده دارم دهکمون ۹ هست

پس چرا برای من هیچی نیومده.
بهداشتم پرونده دارم

والا منکه ک ی دختر یک‌ساله دارم و باردارم هیچی نمیدن

طرح یسنا چی هست ؟

عید پیام اومد رو گوشیم که برای همه مادران هست برجی ۲تومن

اره باید توبهداشت پرونده داشته باشی ودهک ات ۱تا۵باشه

البته اگه بهداشت پرونده داشته باشی

اره میشه

سوال های مرتبط

مامان امیر رضا جان 🥹 مامان امیر رضا جان 🥹 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گیلاس مامان گیلاس هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نورا.افرا مامان نورا.افرا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دختر نازم 🎀 مامان دختر نازم 🎀 روزهای ابتدایی تولد