از گرسنگی دارم میمیرم ولی میلم ب هیچ چیز نمیکشه چیکار کنم چی بخورم

۲۱ پاسخ

هندونه بخور خیلی میچسبه

وای منم اینجورم امیدوارم زودتر این مرحله هم بگذره ینی از هیچی خوشم نمیاد همه چی رو فقط بزور میخورم . هندونه خنکه و سرده رو فقط راحت میخورم

منم گشنم شد😂😂😂😂برم سراغ خورشت آلو 😋😋😋

منم تو هفته ی شما اینجوری بودم چای شیرین با نون پنیر یا کره عسل، آش رشته ،حلیم اینارو میخوردم یه کمم میتونستم غذاهای نونی مثل کتلت و کشک بادمجون بخورم خیلی گرسنگی کشیدم حتی الانم کامل خوب نشدم

نون و پنیر
نون و ماست چکیده
نون و گوجه
سیب زمینی آب‌پز روش یکم روغن زیتون و نمک بزن بزار تو فر یکم طلایی شد بردار بخور
من با اینا خیلی حال میکردم وقتای ک حالت تهوع داشتم و هیچی نمیخوردم

منم دقیقا همینجوریم خیلی سخته😥

منم همین بودم فهمیدم که الرژیم به دست پخت خودمه یکی برام یه چیزی میوورد دوست داشتم

نون لواش بذار خشک بشه با پنیر بخور

من فعلا با گوجه و نون میکذرونم 🤦

من همینطور نمیدونم چیکارکنم از گرسنکی دارم میمیرم

منم ۷ شب ب بعد دیگه نمیتونم چیزی بخورم (منظورم غذاست) هرغذایی درست میکنم حالم بد میشه حتی برنج خالی از بوش حالت تهوع میگیرم،،، فقط با میوه و اجیل و شیر و خرما سرمو گرم میکنم

مویز، خرما و رطب

وای خداروشکر ازین مرحله گذر کردم خیلی بد بود درکت میکنم هیچ راه حلی هم براش پیدا نکردم هیچوقت😢

منم همینجوریم ولی الان دارم نوشمک میخورم 😂🫠

غذایی که دوس داریو از بیرون بگیر بخور
خودت درست کنی میلت نمیکشه

نون خشک بخور هم برا معدت خوبه هم کمی ویارتو کم میکنه

منم دارم میمیرم از گرسنگی وای معدمم درد میکنه🥲😭

یه تیکه شیرینی بخور

منم اینجوری بودممم خیلی حس بدیع🥲😂

متم توهفته های شما از گرسنگی گریه میکردم و چیزی نمیتونستم بخورم بخاطر ویارم
فقط ارده شیره میخوردم با نون یکم احساس سیری میکردم

میوه سیب زمینی پخته خرما

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا🤲 مامان معجزه خدا🤲 روزهای ابتدایی تولد