۷ پاسخ

ن مشکل نداره

ن مشکلی نیس من براپسرمو با ۲۲روز تاخیر زدم بقیه رم باید اینطور بزنم

من تازه میخام فردا ببرم دخترم سرماخورده بود تازه خوب شده

نه باباچیزی نمیشه

نه عزیزم زود نمیزنن اما دیر تر مشکلی نیست

من ۱۴روز بعد بردم چیزی نمیشه
اگ گفتن چرا نیاوردی بگو مریض بود

نه مشکلی نداره

سوال های مرتبط