۲ پاسخ

من باغ گرفتم ولی ۳ نفری برای عکاسی و فیلمبرداری


روز تولدشم شاممیزارم. خانواده ها بیان اخه بچه تولد متوجه نمیشه ک عکس و فیلم براش میمونه

نمیدونم واقعن. بگیرم براش نگیرم. بزرگ باشه. خانوادگی.

سوال های مرتبط

مامان نیکان و نلین مامان نیکان و نلین ۱ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۱ سالگی