۷ پاسخ

منم برای انتی بدون نسخه رفتم قبول نکردن بااینکه آزاد بود بازنسخه می‌خوان

بایددکترثبت کنه

نه انامولی باید ثبت بشه.من ماه قبل دادم.ازادش۶۷۰۰بود با بیمه تامین۵۵۰۰گرفت

باید دکترت ثبت سیستم کنه

غربالگری ها رو بیمه قبول نمیکنه

انومالی کلا ازاده

سمت ما ک کلا قبول نمیکنن و همه چی آزاده

سوال های مرتبط