۶ پاسخ

بی بی لند طرح اونت بگیر

منم اینطوری بود کلافه شده بودم پستونکم نمیگرفت بعداز قطره میذاشتم دهنش مک میزد ومینداختش بیرون اینقدر تلاش کردم تا موفق شدم با چند بار نگرفتن خسته نشو اینقدر باهاش ور برو بالاخره میگیره

بچه پستونک بگیره خلاص میشی
هم کمتر گریه میکنه هم زیاد سینه نمیخواد

آنقدر نگه دار جلوی دهنش تا بگیره

عوض کن مدل پستونکشو

همش دستش تو دهنشه انگار گشنشه

سوال های مرتبط