۵ پاسخ

عزیزم دختر منم همینجوریه ولی ۹۰ تا بهش میدم دفعاتشو بیشتر میکنم تو این سن زیاد بدی ریفلاکسش تشدید میشه

۱۲۰ تا رو سه ساعت فاصله باید بدی اگه ندی رفلاکسش شدید میشه

از علائم رفلاکسه ب هیچ عنوان زیاد نده بهش ته تهش ۹۰ تا بده هر دوساعت و نیم سه ساعت
هرجوری شده مشغولش کن بازی کن باهاش بچرخونش بعد دو سه روز عادت میکنه ب روتین
دختر من با اینک رفلاکسش خوب شده باز روتین داره شیر خوردنش هر چهار ساعت ۱۵۰ تا میدم
اگ رعایت نکنی رفلاکسش بدتر میشه گناه داره

نده شاید نفخ داره

رفلاکس داره

سوال های مرتبط