۳ پاسخ

بچه منم اول کار پستونک رو نمیگرفت و همین کارو میکرد
به وقت پستونک براش بزرگه هنوز
من با وجود این بازم تلاش کردم حتی وقتی حالت عوق زدن داشت گذاشتم آروم بشه دوباره آروم بهش دادم تا گرفت
هنوز هم بعضی وقتا مخصوصا وقتی تازه شیرش دادم عوق میزنه برا پستونک
یه کار دیگه هم میشه کرد
کامل فشار نده داخل دهنش هی به چپ و راست تکونش بده داخل دهنش تا شروع کنه به مک زدن
البته بچه من الان که ۳ ماهش شده میتونه پستونک رو نگه داره و از دهنش دیگه نمیوفته تا قبلش سنگین بود براش خسته میشد از دهنش میوفتاد باید دوباره میزاشتم دهنش

شیرت سیرش نمیکنه کمکی بهش بده

شیرت سیرش نمیکنه قوت نداره

سوال های مرتبط