تفاوت ادرار و اب کیسه اب چیه دقیق
برو بزا دیگ تا الان چرا باردار موندی عزیزم
عزیزم تحرک داشتی؟
اگاره ترشحات رحمه
احتمال نشتی داره کیسه آبت. من اینجوری بودم. هی چک میکردم. هیچی. نبود ولی هی حس میکردم خیس میشم آخرش روز زایمان فهمیدم. نشتی داشتم
برو سونو عزیزم
ممکنه ادرارت قطره قطره هم بیاد ولی تو هفته های آخری پاره شدنش نگرانی نداره فوقش زایمان میکنی اگر دوست داری تست بگیر بزن
نه عزیزم چیزی نیس منم امروز اینطور شدم خیلی ترسیدم و رفتم بیمارستان تست گرفتن ازم منفی شد خداروشکر گفت طبیعیه ترشحِ
منم اینجوریم فقط شورتم خیس میشه اونم نه همیشه گاهی
کلا فقط تو استرسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.