به پسرم چی بدم رفلاکسش یکم خوب بشه

۶ پاسخ

اس امپرازول

من هیچ داروی ندادم الان خودش خوب شده شاید در روز یه سری بالا بیاره اونم کم

من ک کولیک و رفلاکس داره هر دارویی بگی دادم فایده نکرد الان ک رفته تو ۴ ماه ی کم بهتر شده

بنظرم ازخودت دارو نده ببر دکتر تجویز کنه

شربت فاموتدین بده بهش با سگانوز

به نام خدا من‌همه چی دادم اثر نداشت فقط بالا میاورد غذا خورش کردم معجزه شد

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۷ ماهگی