۲۸ پاسخ

اره متاسفانه چندباری پیش اومده وقتی ک خیلی اذیت میکنه و به همه چیز دست میزنه داد میزنم خیلی ناراحتم از این موضوع ولی بخدا اصلا دست خودم نیست😭دخترم وقتی ک داد میزنم میترسه بغلم میکنه😢

اره بعضی وقتا ک واقعا خسته میشم دیگ نا ندارم

اره منم چندوقتیه واقعا عصبی میشم 😔😔

داد اونجوری نه
ولی تند شدم چندبار خیلیم بعدش عذاب وجدان میگیرم
اونم میخنده عوضی میاد باز کارشو میکنه خجالت زدم میکنه با خنذش دردش به بند بند وجودم

عزیزدلم ما انسانیم

میخندیم
داد میزنیم
قربون صدقه میریم
کتک میزنیم
فحش میدیم
در آغوش میگیریم

اینها همه با هم مارو تشکیل میده


ما باید پدرمادر کافی باشیم نه کامل!!!


هیچکس بی عیب نیست
ما آدم آهنی نیستیم که

داد زدی؟؟چند بار دوبار؟ ده بار؟؟؟

چند بار قربون صدقه رفتی؟ هزاربار؟؟

هیچکس از مادر پدر بیشتر خوبی بچه اشو نمیخواد

پس از خودت انتظارات غیر واقعی نداشته باش

گل بی عیب خداست عزیزم✨

پس فک نکن مادر خوبی نیستی
خیلیم مادرخوبی هستی

به تمام شب بیداری هاتو زحماتت فکر کن

یه وقت یادت نره این فداکاری هارو!

تو خیلیم مادر خوبی هستی ❤️🫂

آره متاسفانه زیاد هم پیش اومده عذاب و وچدان گرفتم ولی خب حق دارم نمی‌خوابه جیغ میزنه یا منو میزنه یا خراب کاری می‌کنه بالاخره یه کاری نه یه کاری می‌کنه

ای خدا چ ناز خوابیده😍😍😍

اره
بی خوابی
من بی خواب بشم خیلی بد حالم

اره تازگیا میره کشو هارو باز میکنه همه لباسا و وسایل رو میریزه بیرون منم همش جمع میکنم بازم میریزه،اینحور مواقع سرش داد میزنم ولی نه اونجوری که بچه بترسه،ملایم🫨

من اینجوری بودم،چند باری واقعا دیگه روانی شدم و هولش دادم،داد نزدم واسه قبل از عید بود،ولی دیدم بعدش بیشتر ناراحت میشم،الان هربار که میخوام عصبی بشم دوباره به عواقب بعدش فکر میکنم و خودمو آروم میکنم،خسته میشم،خیلی خسته میشم ولی خب سعی میکنم آرامش داشته باشم،به این نتیجه رسیدم با بچه باید مدارا کنی،لج کنی متوجه نیست که اونم باهات لج میکنه،یه جاهایی باید شُل کنی،ببینی دلش چی میخواد،میدونی باید بپذیری که بچه س و هیچی رو متوجه نمیشه،نمیفهمه تو خسته ای،شبه موقع خوابه ولی اون دلش بازی میخواد،من الان شبا که میبینم نمیخوابه،پامیشم باهاش بازی میکنم تا موقعی که خسته بشه و خودش درخواست خواب کنه،واقعا خسته میشم،همیشه تو دعاهام میگم خدایا به من صبرو طاقت و توان بیشتر بده تا بتونم مامان خوبی برای دخترم باشم،همین خودش بهم انرژی میده،سعیمو میکنم...ان شاالله که موفق باشم با توکل برخدا

اره من که زیاد بعدش هم پشیمون میشم شدید اما خاک برسم چه فایده حتی چند شب پیش سر کنترل نکردن اعصابم بچم لکنت زبون گرفته
دو سه شب پیش یه حرکت خیلی اشتباه کرد زیاد دعواش کردم و داد زدم بعدش هم نازشو نخریدم دیگه فرداش ک از خاب بیدار شد لکنت گرفته

اره برای من جدیدا خیلی زیاد پیش میاد
داره لثه میترکونه سه تا باهم بشدت نق میزنه گریه میکنه هر جای خونه میرم با گریه میاد دنبالم جیغ میکشه منم بخاطر یه عالمه فشاری که از هر طرف رومه سرش داد میکشم الهی بمیرم براش که از داد من میترسه ولی باز میاد منو بغلم میکنه😔

اره چون شبا نمیخوابه بد میخوابه داد میزنم دیگه رد میدم

نه اصلا اون‌لحظه خمش یا عصبانیتمو به صورت فیزیکی روی فشار دادن وسیله ای تخلیه میکنم یا یه لحظه دستشویی میرم یا نفس عمیق میکشم کلا حواسمو به صورت فیزیکی پرت میکنم

آره اما داد نه عصبانیت هم ن با صدای بلند تر یکم گفتم بهش البته خیلی ناراحت میشم🫠

خدا منو ببخشه اره یکی دوبار🤦‍♀️💔
سرماخورده بودم و پریودم شده بودم همزمان خیلی هم خسته بودم
دخترمم نه چیزی میخورد نه میخابید😢💔

ارهههه
راستش بخاطر اینکه شیر ب شیرن خصوصا او اوایل زایمان دومی تابستون خودم گرمایی جا سزارین های درد ناک سر دختر اولیم داد میزدم اون گناهی نداشت بازی میخاست اما من اعصاب نداشتم در کل شیرب شیر اوردن کار اشتباهیه

من همش داد میزنم خذا لنتم کنه

اره امشب مثلا گوشوارم از گوشم کشید خونی شد منم عصبی شدم

اره خیلی😓😓الهی بمیرم براش😭

دلیلش اینه از شوهرم عصبی باشم رو بچه خالی میکنم😔

خیلی ناراحت میشم ولی واقعا خستم

اره وقتی کارای خطرناک میکنه

اره چندباري شده
از شدت خسته اي مجبور شدم

اره به اندازه ک خودمو میزنم

😭😭😭اره چندباری
از خستگی مفرط بعد ساعتهااا تلاش برا خوابوندنش
گاهی شده داد زدم بخواب دیگههه

تا دلت بخواد 😭

آره من خیلی عصبی میشم جدیدا

سوال های مرتبط

مامان عشق کوچولو مامان عشق کوچولو ۲ سالگی