۸ پاسخ

من از اول ۱۰دادم

من هنوز کبابی ندادم

من بلندبرش میزنم میدم دستش
نمیتونه جداکنه فقط اب ومزشو میخوره و میکشه به لثه ش

من دادم از 6ماهگی

اره از ۸ ماهگی دادم

من از ۶ماهگی میدم‌ینی تاحال ندادی بهش؟

جاش‌خالی اگه باشه چرا ندیدم من یه بار 8ماه دادمش

بله من دادم از هشت ماهگی

سوال های مرتبط

مامان کارن وسورنا مامان کارن وسورنا ۱۳ ماهگی
مامان محمدامین مامان محمدامین ۲ سالگی