۱۵ پاسخ

سنگینه کم بده

بااجازه ی دوست عزیز🙏🏻🌹

🦋آتلیه رستا🦋
🌈با انواع تم های متنوع و طبیعی🌈
🔥فقط با ۵۰تومن🔥
عکس رو تحویل بگیر درصورت رضایت پول رو واریزکن🤷‍♀
به آیدیم توروبیکا یا ایتا پیام بده بیارمت توکانال👈@aazzhhz
راستی اگه ۲۰نفرو وارد کانال کنی یه ادیت رایگان مهمون منی با هرتمی خودت بخوای😱😃

اره من همیشه میدم

اره بابا من دادم چقدرم دوست داشتم

اره میشه دکتر گفت حتمن بدین از 9 ماهگی

من دادم حساسیت داشت

خیلی کم بده سنگینه

من میدم دوسداره

دادم دوس نداشت زیاد

منم در حد دو قاشق چندبار دادم

من میدم

سمنو خیلی مقویه عزیزم

اره سمنو مطمئن خوبه جوانه گندم و شیره انگور

من که دادم یکم

اگه بخوره آره .من آرزومه بچم همه چی بخوره

سوال های مرتبط

مامان مربای آلبالو🩵🩷 مامان مربای آلبالو🩵🩷 ۱۷ ماهگی
مامان پسرکم مامان پسرکم ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین🥹هاله ماه مامان ماهلین🥹هاله ماه ۱ سالگی
مامان دایانا مامان دایانا ۱ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه ۲ سالگی
مامان س🐥س مامان س🐥س ۱ سالگی