۲ پاسخ

من هم باقالی خودم میخورم هم به دخترم سمنو مبذم

سمنو من به دخترم دادم خیلی دوست داشت
کم بهش بده معدش سنگین نشه ، نهایتا یه قاشق چایی خوری

سوال های مرتبط

مامان نی نی(دریا)👶🌊 مامان نی نی(دریا)👶🌊 ۱۱ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۶ ماهگی
مامان آرین 😎💫 مامان آرین 😎💫 ۱ سالگی
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان مهوا🌝💕 مامان مهوا🌝💕 ۱۶ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۶ ماهگی
مامان ژاکان💙 مامان ژاکان💙 ۱۷ ماهگی