۳ پاسخ

نوش جونش بده بخوره عالیه

یک ق چ روزانه خوبه.
چقدر خوبه سمت تهران هروقت سمنو بخواهیم هست.

نه خیلیم عالیه سمنو خیلی مقویه

سوال های مرتبط

مامان ژاکان💙 مامان ژاکان💙 ۱۷ ماهگی
مامان آنیل🩷آنیا مامان آنیل🩷آنیا ۱۳ ماهگی
مامان دایانا مامان دایانا ۱ سالگی
مامان برهان کوچولو🩵 مامان برهان کوچولو🩵 ۱۴ ماهگی
مامان پسرکم مامان پسرکم ۱۵ ماهگی
مامان بچم‌🩵دخترم🩷 مامان بچم‌🩵دخترم🩷 ۱۴ ماهگی
مامان ویهان‌ امیری مامان ویهان‌ امیری ۱۳ ماهگی
مامان نویان❤️ مامان نویان❤️ ۱ سالگی
مامان سامیار و داریوش مامان سامیار و داریوش ۱ سالگی