جگر به بچه نده چون بعدش شیرمیدی خوب نیست جگر همینطوری که خاصیت داره ضرر هم داره چون کبد گاو یاگوسفنده موادمفیدمثل آهن و ویتامین ها توی خودش ذخیره میکنه خاصیت سمی داره که با شیر مادر یا شیرخشک همراه باشه خیلی برای بچه خطرناکه تا میتونی زیر دوسال به بچه جگر نده
خودت بخور به بچه جگر نده خودت بخوری خاصیتش میره توشیر اگه شیرخودت میدی
اگه میدی کم بده کبابی هم بده.جگر گوسفند خوبه مثله جگر گاو سردی نیست
دکتر تغذیه پسرم از هفت ماهگی تو برنامه غذاییش بود در حد بیست گرم
کباب بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.