۷ پاسخ

سوال منم هست

من پسرم بردم دکتر گفت از ۵ماهگی شروع کن چون الرژی غذایی کمتر میشه

من زیر نظر دکتر چهار ماه شزوع کردم

نه سرخودنده اگه تاالان ندادی باید واکسن۶ماهگی بزنن بعدش مجازه اینجا گهواره مسابقه گزاشتن

من از ۵ ماهگی،شرو کردم میتونی در،حد روزی ۱ قاشق بدی تا ۱ هفته بعد حریره بادام بعد از یک هفته ک حریره هم دادی سوپ سبزیجات بدی

پسرمو ک بردم چکاب ۵ماهگی
دکتر گفت میتونم اروم اروم شروع کنم
اما من میخوام همون۶ماهگی شروع کنم

سلام عزیزم اره بده بهش من حدودا ۲ هفتس میدم الان دوروزم هست سیب زمینی میدم

سوال های مرتبط