دخترم چند روز پیش زد،همون لحظه اومدم خونه بهش استامینفن پاراکید از داروخانه گرفتم دادم،با اینکه تب نداشت من هر ۴ ساعت دادم که خیالم راحت باشه
شب هم (پد تب بر)از سیسمونی فروشی تهیه کرده بودم گذاشتم خوابید،صبح سرحال بیدار شد و همه چی عادی بود💕🎀
قطره استامینوفن رو ب موقع بهش بده هر شش ساعت.اگه تبش بالای ۳۷بود هر چهار ساعت قطره بده.لباس هم یدونه بادی کافیه
تا ۳۷ طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.