۶ پاسخ

من دختر دومم تازه به دنیا اومده شرایط خیلی خیلی سخته
بزار حداقل بچت چهار پنج سالش بشه

منم دلم ضعف می‌ره نوزاد میبینم ولی می‌دونم یکی دیگه آوردن پشیمونیه فقط

خیلی سخته خواهر من با فاصله ۲ سال بچه آورده یعنی ی وضعیتی داره که من براش گریه می‌کنم

وای من اصلا دلم نمیخاد فقط فرار میکنم

نکن من کردم میگم تو نکن🤧

واي نه من دود از سرم بلند ميشه بهش فكر ميكنم

سوال های مرتبط