۹ پاسخ

ان شالله بسلامتی زایمان کنی..برای ماهم دعا کن

آخی عزیزم بسلامتی زایمان کنی گلم ❤️
واسه منم دعا کن سزارین بشم 🥲

منم درد دارم 🥺🥺🥺

الهی به سلامت زایمان کنی . برای ما هم دعا کن💐

عزیممم❤️😍خوب‌میکنی بمون فعلا زیر پتو جات خوبه
واسه منم دعا میکنی چهارشنبه زایمان میکنم🥹🥹

الهی بگردمممم
انشالا به سلامتی نی نی رو بغلت بگیری ما رو هم دعا کن 🥹

ماشالله بهت انشاالله زایمان خوبی داشته باشی💝

تاپیکای قبلیمو بخونین

انشالله زایمان راحتی داشته باشی عزیزم🥰

سوال های مرتبط