من خیلی از طبیعی میترسم

۱۹ پاسخ

نمیشه سزارین کنم میگن دیگه اختیاری نداریم

خب سزارین کن

طبیعی خیلی خوره من تجربه دوتاشو دارم کاش میشد باز طبیعی بیارم

دقیقاااا منم ....عمرا به طبیعی فکر کنم فقط سزارین

آره بخدا از کابوسم بدتره

من از دوتاش

قیمتش اصلأ مهم نیست فقط سزارین کنه

من برعکس از سزارین وحشت دارم 🥹🤧

کی دکتره اسمش چی

دقیقا منم کابوس هرشبمه😣

خوب من به همه میگم قبول نمیکنن که عمل کنن

انشالله عزیزم

من از سزارین بیشتر میترسم

خب سزارین شو
دیگ حداقل چیزی نمیبینی

منم مثل چی میترسم

کی نمیترسه

منم وحشت دارم انشاالله ک سزارینی باشیم اونم ترسناکه ولی ب نظر بهتره..

ببخشید کی یا تازگی در زنجان سزارین کردن میشه زود جواب بدین خیلی ممنونم

عادیه خواهر همه میترسیم

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان شوکولات خونمون مامان شوکولات خونمون ۳ ماهگی