وزن دهی سوپرامیل چطوره ؟؟؟؟

۱ پاسخ

خوبه وزن دهیش چرب و شیرینه ولی بچت نباید حساسیت به پروتیین گاوی داشته باشه چون براش خوب نی

سوال های مرتبط

مامان مرسانا
مهرسام🧸 مامان مرسانا مهرسام🧸 ۱ سالگی
مامان آیماه مامان آیماه ۸ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه ۸ ماهگی
مامان میکایئل مامان میکایئل ۱۲ ماهگی
مامان یسنا 💙امیررضا مامان یسنا 💙امیررضا ۶ ماهگی
مامان حسین مامان حسین هفته نوزدهم بارداری