استرس نداره برو بیمارستان
الحمدلله بچه رسیدست
کیسه ابه،اصلا نمیتونی اینقدرا بمونی بچه خشک میشه خدانکرده نهایتا ۱ ساعت نیم وقت داشته باشی
ای جاننننن اصلا نترس نینی کوچولو دوست داره زودتر بیاد بغلتون
ساحل از خودت خبر بزاریااااااا
اگه ادامه داره و هنوزم میریزه کیسه آبه.
کیسه آب مثل ادرارت هست مایعش.
نترسون خودتو عزیزم استرس نداشته باش
منم ساعت ۱۲ شب کیسه آبم ترکید تا ۸ صبح تو خونه بودم دردامو کشیدم ۴ سانت باز شده بودم بعد رفتم بیمارستان. چون بیمارستان زیاد اذیتت میکنه.
اگه میتونی برو یه دوش آب گرم بگیر و خودتو شیو کن. اومدی بیرون یه چایی نبات با دارچین بخور قشنگ بدنت گرم بشه بعد آماده شو برو بیمارستان.
انشاءالله بسلامتی امروز نی نیت میاد بغلت😍
برای منم دعا کن سر زایمان
اگه همینجور میریزه احتمالا کیسه آب زود پاشو برو بیمارستان اگه هم شوهرت نیست تنها برو
به ما هم خبر بده انشا الله به سلامتی تو دلیت بغل بگیری❤️
فقط،سریع برو بیمارستان خیره انشالا
برو عزیزم سریع بیمارستان خودتو معتل نکن،ماهم واسه تو کوچولوت دعا میکنیم♥️📿
بچها کیس اب یکسره داره میریزه چیکار کنم یعنی بیمارستان خودم برم یعنی ؟؟؟ داره میریزه کیسه آبه میشه تا ۱۰ اینا بمونم برم بیمارستان؟
چی شد عزیزم ؟ به سلامتی زایمان کردی ؟ 😍
اره
من ۲۸هفته یسری کیسه ابم پاره شد خیلی بد بود🥹 هفتت خوبه نترس
کیس ابه برو بیمارستان
عزیزم خونسرد باش ساک خودتو بچه رو بردار سریع برو بیمارستان
برو بیمارستان دیگه گیر نده ساعت ۱۰ خیلی خطرناکه آبش داره میریزه آبش کم بشه بچه مدفوع میکنه خطرناکه
ایشالاه بسلامتی زایمان کنی
برو بیمارستان معاینه شو
پاشو برو بیمارستان جای اینکه اینجا سوال بپرسی
عزیزم کیسه آبه برو زایشگاه
ساعت ده خیلی دیره اگه نشتی بود میشد ولی این انگار پاره شده که داره میریزه، هل نکن ، وسیله هاتو جمع کن گوشی و شارژر و ساک خودت و نی نی ، و خودتو نهایتا تا یک ساعت دیگه برسون بیمارستان، انشالله ک صحیح و سالم زایمان کنی و نی نی بغل بگیری، ولی الکی معطل نکن این همه زحمت کشیدی
من فک میکردم اگه کیسه آب پاره بشه در حد اینکه دوش بگیری موهاتو سشوار کنی بری تایم داشته باشی یعنی نداری؟🫤😆
ایشالا که بخیر و خوشی نینی رو بغل بگیری🥰
سلام رفتی بیمارستان انشالله بسلامتی زایمان کنی ❤
منتظر چی هستی عزیزم سریع برو بیمارستان
وقت زایمانته عزیزم برو بزا
نگران نباش دختر منم ۳۷ اومد سالم و کامل
سلام
مامان صدف رفتی بیمارستان ؟
کیسه ابع
پاشو زود خودت رو برسون بیمارستان ۲ ساعت وقت داری
نه عزیزم کیسه آب باشه نهایت دو ساعت وقت داری
برو بیمارستان واسه چی صبر میکنی
از خودت تست بگیر خودت رو خشک کن پد بذار عطسه کن راه برو اکه اومد کیسه ای اکه ن ترشح هستش
فک کنم ۱۰ ساعت فرصت داری تا بتونی عمل کنی
استرس نداره برو بیمارستان چک کنن
بنظرم برو بیمارستان نهایتا یه چک میشی دیگه
وای استرس گرفتممیلرزم
کسی بیداره
کیسه اب باشه چقدر وقت دارم ولی چخبره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.