۵ پاسخ

من از الان برام نوشت چون خودمم وزنی اضافه نکردم از اول با داریم تا حالا ، برام الان نوشت که تا سونو رشد وزنش خوب باشه و مشکلی نداشته باشه انشاالله

من حدودا بیست و هشت هفته بودم، دکتر بهم داد

الان سونو رشد رفتی؟ وزنش چند بود؟

از ۳۲ هفته دکتر برام نوشت اگ وزنش کمه میتونی خودت بخری بدون نسخه ضرری نداره ک

چند هفته عزیزم ۲۵۰۰

سوال های مرتبط