من از الان برام نوشت چون خودمم وزنی اضافه نکردم از اول با داریم تا حالا ، برام الان نوشت که تا سونو رشد وزنش خوب باشه و مشکلی نداشته باشه انشاالله
من حدودا بیست و هشت هفته بودم، دکتر بهم داد
الان سونو رشد رفتی؟ وزنش چند بود؟
از ۳۲ هفته دکتر برام نوشت اگ وزنش کمه میتونی خودت بخری بدون نسخه ضرری نداره ک
چند هفته عزیزم ۲۵۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.