عزیزم فقط پاشویه حوله بزار شبا شیاف روزا هم که لباس کم تنش کن شربت الان که شیاف گذاشتی اشکال ندارن
من بردم دکتر خیلی تبش شدید بود البته بعد دو روز با پاراکید کنترل نمیشد شب شیاف میذاشتم بردمش دکتر گفت عفونت دگزامتازون زد دو تا شربت گفت شبا شیاف دخترم درجا خوب شد ولی باز تب داره ها به دکتر گفتم از دندون نیست گفت نه آخه یبار هم داشت چهارتا همزمان درمیآورد بردمش درمانگاه به دکتر گفتم احیانا از دندون نیس گفت نه با اینکه بعد چند روز چهارتا دندون درآورد سه روز پیش هم که متخصص بردم گفت عفونت ولی از قبل دکتر بردن چهارتا دندون آسیاب ورم کرده از دیروز داره بیشتر میشه بی قرار کسل و دهنش چنگ میزنه دوست داره همش سینه دهنش باشه
تبي ك از عفونت باشه با استا و شياف يا كنترل نميشه يا ب سختي كنترل ميشه
فکنم ویروس جدیده چون پسرم سه روز تب داشت دوبار دکتر بردمش تا خوب شد و دیدم مامانا همه درگیر تب بچه ها شدن چند وقتیه
برای دندون اصلا تب نمیکنه
دندون تب نداره فقط سر و داخل دهان بچه مقدار کم
دندون تب نداره عزیزم فقط یکمی سر داغ میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.