از کجا بفهمم بچم مریض شده تب میکنه یا مال دندونه ؟

۴ پاسخ

تب دندون خیلی زیاد نیست تب خفیف و‌به صورتشون و گوششون دست میزنن

دندون دراوردن تب نداره

و بنظرم دکتر خیلی بهتر تشخیص میده .

من دخترم هم دندون داره در میاره هم از این ویروس جدید گرفت
اول فکر کردم برای دندون هست، ولی دیدم سرش و دست و پاش خیلی داغ تر از اونی هست که تب دندون باشه. حال تهوع داشت و هر از گاهی بالا میورد، بی حال شده بود، اشتها هم که نگمممممم.

سوال های مرتبط

مامان آرسین مامان آرسین ۱ سالگی