۱۶ پاسخ

نه اینکه شیر اصلا نیاد تو این 3 روز
میاد و ب اندازه ای هست ک بچه سیر میشه
من واسه دخترم ک سزارین کردم بع از سه روز شدت گرفت . وگرنه همون 3 روز اولم داشتم . اصلا بعد از زایمان همونجوری ک خوابیدی پرستار بچه رو میزاره زیر سینه حکم خدا بچه میخوره و سیر میشه پرستاره میگفت هفته اول معده بچه اندازه هسته گیلاس هس

من همون توی بیمارستان شیر داشتم

چیزی که من شنیدم اینه شیر هست ولی خیلی خیلی کمه
اگر بچه خیلی بخور باشه با شیردوش که قوی تر از فک بچه اس یکم میدوشن با قطره چکون میدن، یا یکم شیر خشکی که شیرین نیست میدن تا بچه سیر بشه اون چند روز( بعضی شیر خشک ها انگار خیلی خوشمزه اس بچه دیگه شیر مادر نمیخوره بعدش)
خودت هم اون سه روز باید ببندی به دلستر تا زودتر شیر بیاد

والا منم داشتم هرچی گذشت بیشتر شد سینه شیر داره ولی کمه مگه میشه کلا نداشته باشه؟از همون اول سعی کن سینه خودتو بگیره که شیرت بیشتر شه

شیر خشک میدادم به بچه همزمان سینه هامم هی میدادم دهنش مک میزد تحریک میشد به شیر ساختن تا به شیر اومد

شیر از همون لحظه بعد زایمان میاد ولی آغوز هست
اینا انتظار دارن شیر از سینشون بچکه درصورتی ک در کل همینه آغوزه روز اول
بچه هم معدش اندازه ی آلبالو هست و سیر میشه
ولی چون دوسداره مک بزنه اینا فک میکنن بچه سیر نمیشه😁

من یه قطره شیر خشک بع بچهام ندادم همش شیرخودم بود

طبیعی همون دقیقه ک به دنیا اکمد بچه شیر داری
من از بابت شیر سر بچه اولم هیچ مشکلی نداشتم

اصلا نگرام نباش اندازه بچه همون چند روز اول شیر داره
هرررچی بمکه شیر تو هم بیشتر میشه
مگه معدش چقدره مه سیر نشه
ضمنا اگر فکش ضعیف بود شیرتو با شیردوش بگیر با قطره چکان از بغل سینه بریز همزمانم سینتو بزار دهنش گول میخوره مک میزنه سیرم میشه شیرتم زیاد میشه
شیرخشک و قنداب و این چرندیاتم نده بهش
خودتم ببند مه کنجد خام و شیرافزا از دکتر بگیر و دلستر
رازیانه هم به تجویز اطبا نخور😄 ماها که پسر داریم برای هورمون هاشون جالب نیست
انگور هم شیرتو زیاد میکنه برای بچه پسر هم عالیه

جاری من نداشت
یه سینه اش هیچ وقت نوک پیدا نمی‌کرد بچه سیر نمیشد شیر خشک دکتر گفت بخوره
دیگه شیر خشکی شد

همون موقع بعد سزارین پرستار بچه رو گذاشت رو سینم و گفت نگران شیر نباشی یوقت. شیر هم داری. خودمم تعجب کرده بودم. کلا چندتا قطره میومد ولی میگفت معده بچه انقدر کوچیکه که باهمین چند قطره پر میشه. اوایل بچه کم ولی به دفعات زیاد شیر میخوره بخاطر اندازه معدش. بعد سه چهارروزم اونقدر شیر تو سینم بود که درد میگرفت دکتر رفتم بهم دارو داد تا متعادل شد

شیرت باید بدوشی بعد بریزی تو ظرف بعد با قطره چکون اون شیرو بکنی دهنش

آره منم شیر نداشتم سزارین بودم . بچم زردی گرفت بعداز دوروز چون شیر کم خورده بود . باز بستری شد ولی الان میخام شیرخشکم ببرم اگر بازم لازم شد . شیرخشک کنار سینه بدم بهش که زردی نگیره

ببین بعد زایمان شیرت نیاد ولی سزارین نسبت ب طبیعی کمتره و اگ بچه سیر نشه به شیر خشک میدن منظور از اینک با قطره چکون نیدن یعتی شیر شونو می جوشن با شیر جوش بعد با قطر چکون میدن دهن نوزاد

خودت متوجه شدی چی گفتی؟😂
سینه تو بزاری دهنش بعد با قطره چکون بدی مگ میشه

چه طبیعی چه سزارین شیر‌ تا سه چهار روز نمیاد نگران نباش تو اینستا یه کلیپ دیدم سوند شیر دهی از تجهیزات پزشکی تهیه کن بعد مماس نوک سینه بچسبون به سینه اون سمتش هم سرنگ بزار و یواش یواش یکی برات فشار بده هم سینه تو مک میزنه شیرت جریان داره هم شیر خشک میخوره سیر میشه

سوال های مرتبط