تو زایمان طبیعی سرم میزنن؟ توش چی میریزن؟ میشه بگیم نزنن؟

۶ پاسخ

اره دوتا ۳ تا بزرگ میزنن داخلش امپول فشار میریزن بعد اون سرم ها داخل مثانه جمع میشه نمبتونی فشار بیاری ادرار کنی میارن سوند میزنن خودش خالی میشه وااااااای اون لحظه من انقد اروم شدم انقد فشار از روم خالی شد که نگو
مثانه که خالی میشه ادم راحت میشه

چرا.

اولش ک خب سرم معمولیه ولی اگ ببینن دردات شروع نشده تو سرم آمپول فشار میزنن زودتر دردات شروع بشه

والا اگر نتونی درست بزایی آمپول فشار

نه عزیزم
دست شما که نیس

امپول فشار که زور بزنی بچه بیاد

سوال های مرتبط

مامان آرتا🩵👶 مامان آرتا🩵👶 ۴ ماهگی
مامان دلماه و شاهان مامان دلماه و شاهان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وششم بارداری