۸ پاسخ

۸ روز دیگه موعدمه ، کمر درد و حس پریود شدن دارم خیلی نمیدونم به خاطر اقدام عفونت گرفتم یا باردارم؟

منم ۸روز دیگه موعدمه اقدامم داشتم الان زیر دلم درد میگیره جمع می‌شینم یه مقداری بی حالم

منم ۹ روز مونده تا موعدم هیچ علائمی ندارم این ماه اصلا دیگه برام مهم نیست دیروز جمعه هم رفتم کوه ورزشم شروع کردم همه کاری میکنم تا سری قبلی خیلی رعایت میکردم اینسری دیگه گفتم ول کن بابا

این ماهم آزادسازی زدم دکترم رفتم گفت فولیکولت آزاد شدع نزدیکیم داشتم همو روز پناه بر خدا

من هیج علائمی ندارم و ناامید اصلا حسی ندارم که می خوام پریود بشم یا نه تازه همش دو روز درمیونم رابطه داریم همسرم مریضه و حال ندارم😂🥲

منم 9 روز دیگست

شما چی؟

سلام وقت بخیر منم اقدام کردم ۴روز دیگ موعدم ولی علامتی ندارم

سوال های مرتبط