من گفتم آب دورش خوبه وزنش خوبه سرویکسم چطوره ولی در نهایت چیزی باشه خودش ذکر میکنه تو سونو
سلامت کوچولو..مقدار مایع آمنیوتیک..طول سرویکس..محل جفت
البته اگه دکتر خوبی باشه خودش کامل توضیح میده
من قبله اینکه چیزیبگم دکترتک تکجزییاتوگفت بعدم گفت پسره اینم نشونش سالمه دخترم
پیره سونوگرافیه خیلیم خوش اخلاقه🥲😍
هیچی
هرجی لازم باشه مینویسه
فقط اخر بپرس همه چی خوبه؟که خیالت راحت بشه
جنسیتم بپرس.
من که فقط پرسیدم سالمه همه چیش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.