موقع سونو آنومالی چه سوالاتی باید از دکتر بپرسم ؟🥲

۵ پاسخ

من گفتم آب دورش خوبه وزنش خوبه سرویکسم چطوره ولی در نهایت چیزی باشه خودش ذکر میکنه تو سونو

سلامت کوچولو..مقدار مایع آمنیوتیک..طول سرویکس..محل جفت
البته اگه دکتر خوبی باشه خودش کامل توضیح میده

من قبله اینکه چیزی‌بگم دکتر‌تک تک‌جزییاتو‌گفت بعدم گفت پسره اینم نشونش سالمه دخترم
پیره سونوگرافیه خیلیم خوش اخلاقه🥲😍

هیچی
هرجی لازم باشه مینویسه
فقط اخر بپرس همه چی خوبه؟که خیالت راحت بشه
جنسیتم بپرس.

من که فقط پرسیدم سالمه همه چیش

سوال های مرتبط

مامان لیا و نی نی🩷 مامان لیا و نی نی🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو بچه🤰🏼 مامان کوچولو بچه🤰🏼 هفته سی‌وچهارم بارداری