۸ پاسخ

انقد شهریه همه جا گرون شده هیچ جا نمیبرم🥲

کجای اصفهانی

مجتمع فرشچیان قبلاً کلاسهای خیلی خوبی داشت، کلاسهای مونته‌سوری و قصه گویی، نقاشی ،سفالگری و ... اما الان کلاسهاشون جابه جا شده، مگر اینکه بری بپرسی کجا رفتن.

من آیه و میبرم کلاس بازی ورزش خلاقیت .
مربی براشون با وسایل ورزشی بازی چند مرحله‌ای طراحی می‌کنه به نوبت انجام میدن.
کاردستی درست میکنن بخش خلاقیتش.
بازی هم که دنبال بازی و دزد و پلیس و قایموشک و ... بازی میکنن.
۱۲ جلسه ۱ تومن. دو ساعت و نیم .

ی بازی و ورزش فقط میبرم

بنظرم مهد و بازی ورزش گزینه مناسبتری هست براش..
من دخترمو نقاشی بردم چون همه سرشون ب کار خودشون بود اصلا علاقه ای نداشت و نرفت..ولی خب بازی ورزش چون تحرک داشتن خیلی دوس داشت

سوال منم هست. من ۲ روز در هفته باشگاه بازی ورزش میبرم. یه کلاس دیگه هم دوست دارم ببرم. ولی نمی دونم چی

من شهریار صبحا میره مهد کودک عصرام یک روز در میان میره اسکیت راضی ام موافق با نقاشی نیستم چون تو این سن بیشتر دوست دارن تحرک داشته باشن تا جایی بشینن

سوال های مرتبط

مامان 🌈قند و نبات🌈 مامان 🌈قند و نبات🌈 ۳ سالگی