۵ پاسخ

منم همینطوره

مال منم همینجوریه طبیعیع

بچه همشون دست و‌پاهاشون سرده

نه عزیزم محیط خونه یکم دماش پایینه پسرمنم اینجوریه ولی پتو‌میکشم روش یا دما رو‌میبرم بالا گرم میشه

ن کم خون نیس اکثرا همینن

سوال های مرتبط