۵ پاسخ

طبیعیه بچه منم همینطور بود الآنم اینطوریه

طبیعیه عزیزم
چون خون رسانی هنوز به اون قسمت ها کامل نشده
کم کم که بزرگ تر بشه با بدنش هم دما میشه

طبیعیه عزیزم نوزاد منم همین طوریه دکتر گف همیشه گرمی و سردیه بچه رو از رو لپاش چک کنید

بپوشونید با پتویی

طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان تیام 🩵 مامان مامان تیام 🩵 ۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌ودوم بارداری