چرا میگید کمه چون بگه شما ۲ماهگی ۶کیلو بقیه همباید همون وزن باشن چرا استرس میدین به مادر بنده خدا شاید شیر مادر میخوره بچه شما شیر خشک
بدم تو چهار ماهگی دو برابر وزن تولد شده باشه خوبه تازه این بچه یکم زیادی هم داره ن کم عزیزم
نه خوبه دختر من ۳۱۰۰ به دنیا اومد چهارماهگی ۶۸۰۰ بود بالای خط سبز نمودار بود
ب نسبت تولدش ک خیلی خوب اضاف کرده
عالیه من ۶ بود گفت خوبه وزن تولد۳۰۵۰
فک کنم اره دختر من ۲ ماهشه ۶ کیلوعه…اما اشکال نداره شیرشو بیشتر کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.