۸ پاسخ

منم همینجوری ام طبیعیه.تا۴۰روز هست

عادیه تا۴۰روز همینی

فکرکنم عادیه چون منم فقط چندروز اول خون دیدم دیگه بعدش همش خون آبه و ترشح اونم خیلی کم

منم همینجوریم اصلا خونریزی ندارم یدفه یه روز زیاده قافلگیر میکنه آدمو

کاش بری دکتر ببینی چیه. سونو بکنن. شاید زخم داخلی چیزی باشه. جدی بگیر

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین فقط اون یک وسط انگلیسی بزنین کانال روبیکاqwe1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

کم نیست زیاده که به شلوارم میزنه

نه میگن ۳۰-۴۰ روز عادیه

سوال های مرتبط